понедельник, 6 ноября 2017 г.

Завдання дистанційного тижня


Тема 11. Професійна діяльність учителя фізичної культури, тренера-викладача.

Завдання
1. Опрацювати Закон України "Про освіту" в новій редакції (ст. 7 "Мова освіти"). Виписати основні тези у зошит.

2. Прочитати семінарське заняття 6. 

3. Контрольні питання (відповідь коротка у блозі)
1. На яких посадах можуть працювати фахівці з олімпійського і професійного спорту?
2. Яким є основне призначення тренера-викладача?
На яких посадах можуть працювати фахівці з фізичного виховання?
3. Яким є основне призначення фахівця з фізичного виховання?
4. Чому урок називають основною формою реалізації завдань фізичного виховання?
5. Як проводились уроки ФВ у вашій школі?
6. Дайте характеристику проведення уроків ФВ у ЗОШ.

Завдання для самостійної роботи (у зошиті)
1. Складіть перелік провідних тренерів України або кращих тренерів у обраному Вами виді спорту.
2. Назвіть Вашого кумира серед тренерів.
3. Опишіть характерні риси діяльності Вашого улюбленого тренера.
4. Опишіть досвід діяльності Вашого улюбленого вчителя фізкультури.




6 комментариев:

  1. 1.
    -інструктор фізичної культури в дошкільному закладі;
    — вчитель (викладач) фізичного виховання у школі, училищі чи вищому
    навчальному закладі;
    — керівник фізичної підготовки у Збройних (силових) формуваннях;
    — організатор (керівник, інструктор) туристичної роботи і рекреації;
    — методист з фізичної культури;
    — інструктор (організатор) оздоровчо-масової роботи на виробництві чи за
    місцем проживання;
    — фахівець з експлуатації спортивних споруд,
    — працівник державних або громадських органів управління фізичною
    культурою;
    — працівник спортивних клубів, оздоровчо-відпочинкових таборів.
    2.підготовка спортсменів відповідної (заданої) кваліфікації
    3.— фізичне виховання і фізкультурно-оздоровча робота у навчально-виховній
    сфері;
    — фізкультурно-оздоровча робота у виробничій і спеціально-виховній сфері;
    — фізична підготовка військовослужбовців та особового складу інших силових
    формувань;
    4. Основним регламентуючим документом, який має враховуватися учителем при складанні
    поетапних і поурочних планів є навчальні плани для певних класів. Суттєвий відступ від
    вимог навчального плану є допустимим лише за умов невідповідності конкретним
    умовам проведення уроку (приміщення, погодні умови, епідемії) змісту планового
    матеріалу.
    5. Уроки проходили за правилами та за планом
    6. Завдання уроку формулювання наступним чином:
    освітні: ознайомити, закріпити, навчити, виробити правильну поставу.
    оздоровчі: розучити комплекс вправ, сприяти загартуванню. перевірити правильність
    побудови стопи.
    виховні: виховувати такі якості як сміливість, охайність, товариськість.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Напиши більш детально, як проводилися уроки ФК та виконай інші завдання

      Удалить
  2. 1.
    -інструктор фізичної культури в дошкільному закладі;
    — вчитель (викладач) фізичного виховання у школі, училищі чи вищому
    навчальному закладі;
    — керівник фізичної підготовки у Збройних (силових) формуваннях;
    — організатор (керівник, інструктор) туристичної роботи і рекреації;
    — методист з фізичної культури;
    — інструктор (організатор) оздоровчо-масової роботи на виробництві чи за
    місцем проживання;
    — фахівець з експлуатації спортивних споруд,
    — працівник державних або громадських органів управління фізичною
    культурою;
    — працівник спортивних клубів, оздоровчо-відпочинкових таборів.
    2.підготовка спортсменів відповідної (заданої) кваліфікації
    3.— фізичне виховання і фізкультурно-оздоровча робота у навчально-виховній
    сфері;
    — фізкультурно-оздоровча робота у виробничій і спеціально-виховній сфері;
    — фізична підготовка військовослужбовців та особового складу інших силових
    формувань;
    4. Основним регламентуючим документом, який має враховуватися учителем при складанні
    поетапних і поурочних планів є навчальні плани для певних класів. Суттєвий відступ від
    вимог навчального плану є допустимим лише за умов невідповідності конкретним
    умовам проведення уроку (приміщення, погодні умови, епідемії) змісту планового
    матеріалу.
    5. Уроки проходили за правилами та за планом
    6. Завдання уроку формулювання наступним чином:
    освітні: ознайомити, закріпити, навчити, виробити правильну поставу.
    оздоровчі: розучити комплекс вправ, сприяти загартуванню. перевірити правильність
    побудови стопи.
    виховні: виховувати такі якості як сміливість, охайність, товариськість.

    ОтветитьУдалить
  3. Урок фізичної культури в школі є досить складним навчально-виховним процесом, який має безліч різних компонентів, свою специфічну структуру та зміст.
    Він також є основною формою організації занять з фізичного освіти, виховання та розвитку дітей з першого по одинадцятий класи.
    Урок різнобічно вплив на організм і особистість учнів, формує в них різні мотиви до занять фізичними вправами, які в деякій мірі впливають на проведення уроку в цілому.
    Також на якість проведення уроку безпосередньо впливає і сама підготовка вчителя до нього, його здатності організувати дітей і уроку в цілому, викликати у них інтерес до занять.
    Добре підготовлений, організований та проведений урок є надбанням витрачених сил і старань вчителя, запорукою гармонійного розвитку школярів, без втрати здоров'я, а з придбанням його, підвищення у них інтересу до фізичної культури і спорту.
    До уроків фізичної культури необхідно ретельно і сумлінно готуватися, особливо початківцям вчителям.
    Без підготовки до уроку не можна провести його досить плідно і успішно.

    ОтветитьУдалить
  4. 1.-інструктор фізичної культури в дошкільному закладі;
    — вчитель (викладач) фізичного виховання у школі, училищі чи вищому навчальному закладі;
    — керівник фізичної підготовки у Збройних (силових) формуваннях;
    — організатор (керівник, інструктор) туристичної роботи і рекреації;
    — методист з фізичної культури;
    — інструктор (організатор) оздоровчо-масової роботи на виробництві чи за місцем проживання;
    — фахівець з експлуатації спортивних споруд,
    — працівник державних або громадських органів управління фізичною культурою;
    — працівник спортивних клубів, оздоровчо-відпочинкових таборів.
    2.підготовка спортсменів відповідної (заданої) кваліфікації
    3.— фізичне виховання і фізкультурно-оздоровча робота у навчально-виховній сфері;
    — фізкультурно-оздоровча робота у виробничій і спеціально-виховній сфері;
    — фізична підготовка військовослужбовців та особового складу інших силових формувань;
    4. Основним регламентуючим документом, який має враховуватися учителем при складанні поетапних і поурочних планів є навчальні плани для певних класів. Суттєвий відступ від вимог навчального плану є допустимим лише за умов невідповідності конкретним
    умовам проведення уроку (приміщення, погодні умови, епідемії) змісту планового матеріалу.
    5. Уроки проходили за правилами та за планом.
    6. Аналіз завдань та змісту вказаних форм організації ФВ школярів свідчить, що не в кожній з них однаково можуть бути представлені всі складові виховного процесу: засвоєння знань з ФК, навчання техніці фізичних вправ, удосконалення рухових якостей тощо.

    Так, наприклад, процес навчання є більш властивим для урочних форм завдання, а удосконалення рухових якостей в позаурочних (заняття в секціях з видів спорту, загальної фізичної підготовки). Тому необхідна їх чіткість та взаємоузгодженість для вирішення завдань ФВ.

    Основною формою занять у ФВ школярів є урок ФК. Необхідно нагадати характерні риси уроку, які відрізняють його від інших форм ФВ.

    Урок характеризується такими ознаками:

    освітньо-виховна спрямованість цих занять визначається, насамперед, навчальною програмою;

    заняття урочної форми проводиться під керівництвом педагога-фахівця;

    контингент тих, хто займається є сталим, або за віком, або за рівнем фізичного стану;

    учитель ФК створює умови для вирішення всього комплексу завдань ФВ та спрямовує самостійну роботу школярів;

    урочна форма занять характеризується трикомпонентною конструкцією;

    поведінка і взаємостосунки учасників уроку, а також зовнішні умови його проведення регламентуються так, як це є необхідним для досягнення навчально-виховного ефекту;

    такі заняття проводяться за сталим розкладом з позиції педагогічної доцільності.


    Перед уроками ФК ставляться перш за все освітні завдання: від знань – до вміння самостійно організовувати заняттях ФВ.
    Урок фізичної культури в школі є досить складним навчально-виховним процесом, який має безліч різних компонентів, свою специфічну структуру та зміст.
    Він також є основною формою організації занять з фізичного освіти, виховання та розвитку дітей з першого по одинадцятий класи.
    Урок різнобічно вплив на організм і особистість учнів, формує в них різні мотиви до занять фізичними вправами, які в деякій мірі впливають на проведення уроку в цілому.
    Також на якість проведення уроку безпосередньо впливає і сама підготовка вчителя до нього, його здатності організувати дітей і уроку в цілому, викликати у них інтерес до занять.
    Добре підготовлений, організований та проведений урок є надбанням витрачених сил і старань вчителя, запорукою гармонійного розвитку школярів, без втрати здоров'я, а з придбанням його, підвищення у них інтересу до фізичної культури і спорту.
    До уроків фізичної культури необхідно ретельно і сумлінно готуватися, особливо початківцям вчителям.
    Без підготовки до уроку не можна провести його досить плідно і успішно.

    ОтветитьУдалить